Tapahtumia 2022 aikataulu julkaistu

28.2.2022

Tapahtuma-aikataulu 2022 on nyt päivitetty ja julkaistu.
Suora linkki Jäsensivujen Tapahtuma-aikatauluun: Tapahtuma-Aikataulu 2022   (vaatii kirjautumisen)

Poimintoja aikataulusta:
• Vuosikokous pidetään Kerhotalolla su 27.3. klo 14:00 alkaen. Laita kalenteriin ja tule mukaan.
• Matti Mäkinen on lupautunut pitämään puutarha-aiheisen kurssin "Pensaiden leikkuu" la 9.4. klo 10:00 alkaen Kerhotalolla.
• Perinteinen Kesäinfo ja ensimmäiset Talkoot la 14.5. klo 10:00 alkaen ja Kesäkauden avaus klo 14:00 alkaen.
• "Kohtaamispäivä Marjaniemessä" on suunniteltu kesäretkenä la 16.7. Kohtaamispäivä järjestetään Marjaniemen SP:ssa Helsingissä. Kohtaamispäivä on eri puolelta Suomea tulevien siirtolapuutarhureiden leppoisa ja mukava tapahtumapäivä. Ohjelmassa luvassa mm. siirtolapuutarha-aiheisen näytelmän kantaesitys ja luento aiheesta ’Sosiaalinen media ja puutarhanhoidon murros’ sekä räätälöityä ohjelmaa lapsille. Lisätietoa päivästä saamme kevään aikana.
• Osallistumme valtakunnalliseen "Avoimet puutarhat" tapahtumaan omien Avoimien päivänämme su 7.8. klo 12–17.
• Syyskokous su 23.10. klo 14:00 alkaen Kerhotalolla.
• Tietysti ohjelmassa on myös perinteiset Juhannusjuhla pe 24.6., Venetsialaiset la 27.8. ja Puurojuhla su 4.12.

Näiden aikataulutettujen tapahtumien lisäksi on tulossa huhti/toukokuussa kerhotalolla perehdytys:
- Kuinka käytän Vanhanmyllyn nettisivuja (aiheena mm. rekisteröityminen/jäsensivut).
Lisäksi suunnitelmissa kesä–elokuussa kokoontua "päiväkahveille" kerhotalolle sunnuntaisin klo 14-15.

Kaikista näistä tietoa lähempänä tapahtumaa, mutta laittakaa itsellenne jo päiviä ylös. Ja kaikki joukolla mukaan!